úterý 25. listopadu 2014

Podzimní rozmazlování

Zjišťuj, že na blogu píšu čím dál víc o jídle. Asi to bude tím nevlídným počasím, vzbuzuje to u mě chuť na vaření a pečení, tak se s vámi podělím o další recepty.


Včera jsem si upekla podzimní zeleninu a byla to úžasná dobrota.
Den předtím jsem dělala rychlou večeři a volba padla na salát  s uzeným kuřetem. Ten jsem poprvé jedla u své kamarádky a úplně mě dostal.


Pečená zelenina:

Na plech, který jsem si předtím vyložila peč. papírem, jsem naskládala nakrájené brambory, dýni zbavenou dužiny i slupky, cibuli nakrájenou na měsíčky a oloupanou řepu. Zakápla jsem ji trochou olivového oleje, lehce posolila a dala na 40 minut péct. Po upečení jsem přidala pár kapek balsamikového octa a na kousky nakrájenou mozzarellu.

 



Salátek s uzeným kuřetem:

Potřebujete na něj hlávku ledového salátu, dvě uzená kuřecí stehna, 2 mozarelly, 2 plechovky mandarinek a tatarku. Stehna povaříte, po schlazení je oberete a nakrájíte maso na kousky. Ledový salát natrháte na větší kusy, přidáte manadarinky bez nálevu a na kousky natrhanou mozzarellu. Vše promícháte a podle chuti dodáte tatarku či bílý jogurt.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!