pondělí 27. dubna 2015

Sweet memories




Poslední dobou jde blog stranou. Venku je moc hezky, a tak si užíváme sluníčka. A po večerech, kdy Míša spí, konečně pracuji na jejím albu. Tradiční vkládání fotek do alba se mi moc nezamlouvalo, už delší dobu jsem pošilhávala po technikách scrapbookingu. Vydala jsem se sice svou cestou, ale inspirace z internetu mi dost pomohla. Právě jsem dokončila třicátou stránku, mám zaznamenán Miščin první půlrok. Práce na albu mě hrozně baví, tak nevím, zda skončím po zpracování prvního roku, jak jsem si předem plánovala. Děláte někdo také scrapbookové album či project life? Podělte se o rady a nápady.

Přípravné práce - vše rozstříhat a roztřídit
Tvoření - s dítkem věc skoro nemožná
Vznik jedné z prvních stránek


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!