středa 7. října 2015

Jedna říjnová svatba


Kamarádka chystala svatbu a mě popadla tvořivá. Nakreslila jsem jí svatební oznámení na přání, každé z 30 kousků byl originál. Náklady se "vyšplhaly" na pět korun za kus.  Taky jsem se jí vnutila s perníčky, udělala jsem jí jmenovky na svatební stůl. A jako svatební dar dostal novomanželský pár perníkové dvoukolo, inspirace z oznámení... Nevěsta měla radost, velkou a nehranou. To byla pro mě ta největší odměna. Takovéto tvoření mě fakt baví, takže opět nabízím své služby. Stačí napsat do komentářů, připojit mailovou adresu a můžeme se domluvit.

Jak to všecko vznikalo a dopadlo? Podívejte se na malou fotoreportáž.

Ze všeho nejdřív vznikl návrh, abych nemusela každé oznámení pokaždé předkreslovat tužkou, tak jsem si to zjednodušila "kopíráčkem". Začernila jsem zadní stranu návrhu a pak jsem obrázek přenášela na připravené kartičky.Jelikož jsem pak každou kresbu obtahovala fixem a vybarvovala, záměrně jsem měnila detaily, aby bylo každé oznámení opravdu originální kousek.



Toto bylo už mé čtvrté svatební oznámení. Všechny jsou zatím v podobném stylu, ale třeba se naskytne příležitost na další, zcela jiné. Uvidíme.


První vlastnoručně dělané oznámení, na vlastní svatbu
Šablonu na perníkové kolo jsem si předkreslila na papír a pak kolo podle ní vyřezala nožem. Za kolo jsem na provázky připevnila do ruličky smotané peníze(mělo to evokovat plechovky za autem na americké svatbě, proto ten nápis Just Married) a pak vše přilepila pomocí tavné pistole na tvdý podklad. Cestička pod kolem je vytvořena z jmen dárců.


No a tvoření jmenovek byla brnkačka, výzdoba byla bílo-zelená, a tak jsem stejně ladila i perníčky. Pro pány zelená mašlička, dámy měly bílou. 


1 komentář:

  1. Dobrý den mám takový dotaz šlo by by my poslat mailem abych si nechala v tiskárně vytisknou a upravit toto krásné svatební oznámení moc děkuji Jana

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!